CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 apr 2024 04:04

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwe stelplaats in Westerlo / deel 2 (oproep)
BerichtGeplaatst: 16 jan 2011 23:54 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2009 17:01
Berichten: 93
Woonplaats: Westerlo
Hallo,
op viewtopic.php?f=7&t=25889&p=326026&hilit=westerlo+rup&sid=f2654c8c30c19ac559f8b497ab649d00#p326026 kon je eerder lezen dat er voor deze nieuwe stelplaats een RUP (ruimtelijk uitvoeringsplan) moest worden opgemaakt. Daar hoort een openbaar onderzoek bij, en dat loopt op dit moment, zoals je kan lezen op http://www.westerlo.be/westerlo/pub/act ... nderzoeken. Zie ook http://www.gva.be/antwerpen/westerlo/bo ... -op-2.aspx
Ik heb de indruk dat het enthousiasme inmiddels wat bekoeld is, want ik vernam onlangs dat er nog maar sprake zou zijn van 4 parkings. Een vergissing, naar mijn bescheiden mening, maar daar gaat niet veel volk van wakker liggen. Maar misschien worden de plannen wel bijgestuurd als er massaal reactie komt van veel lezers van campersite! Laat u maar eens goed gaan, zou ik zeggen, en stuur een brief naar de Gecoro van Westerlo, waarin u uitlegt dat de nieuwe plaats wel wat groter mag opgevat worden, met minstens 10 à 20 stelplaatsen voor motorhomes en dat u er graag de nodige voorzieningen bij wil.
Omdat elke brief eigenlijk aangetekend moet verzonden worden, compliceert dat de zaak wel een beetje. Dus heb ik mijn licht opgestoken bij de mensen van de Gecoro en heb ik er volgende oplossing voor. Wie een brief wil schrijven kan die per gewone post aan mijn thuisadres bezorgen, uiterlijk tegen 2 februari 2011, en ik kan de brieven dan bundelen en tegen ontvangstbewijs aan de Gecoro bezorgen. Dat spaart alle briefschrijvers alvast de kosten van een aangetekende zending uit. Wie zijn brief liever inscant en doormailt, mag dat ook. Ik druk hem dan zelf wel af. Mijn thuisadres krijg je op verzoek via PB. Aan wie dat wenst kan ik op voorhand ook een voorbeeldbrief bezorgen, die u dan nog naar believen kan aanpassen.
En nu maar hopen op massale reactie, en het bijsturen van de plannen, zodat we er uiteindelijk een prachtige nieuwe staanplaats bijkrijgen! Grts, Peter.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling