CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 16:43

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: St.Laureinsstrand 2
BerichtGeplaatst: 30 nov 2005 20:35 
Beste campervrienden,
Op 16 nov. plaatste ik een onderwerp St.Laureinsstrand (Westende).
Het vervolg is: op zondag 27 nov. had ik een afspraak met de eerste schepen van Middelkerke Mevr. Pylisser - Dewulf a/h St.Laureinsstrand in mijn camper.
De eerste schepen is een zeer positief persoon tegenover camperreizigers
en is zeker niet tegen de aanwezigheid van ons in Westende (anderen wel).
Maar... er zijn gekende problemen, weekverblijvers, vuilwaterlozen, toilet in de duinen, stroomgroepen, picknic op de dijk, stoelen en allerhande buiten, enz.
De vraag v/d schepen was, hoe ik een camperplaats zie b.v. in Westende.
Ik heb het volgende aangeraden... max. 48 à 72 uur PARKEREN, betalend tussen de 5 à max. 10 € per dag, watervoorziening, toilet - waterlozing en enkele 10 tallen plaatsen per parking.
Mijn idee is... wanneer iedere badplaats de moeite doet enkele 10 tallen plaatsen te voorzien op een deftige georganiseerde plaats, dan zijn ongeveer alle problemen van de baan aan onze B-kust.
Nu is het een zottekensgedoe met alle gekende gevolgen.
Aan het St.Laureinstrand gaat binnen afzienbare tijd de toiletmodule e/d surfmodudule weg en komt er een nieuw compleks (meer naar het centrum) voor surfers en toiletruimte.
Ik heb gepleit, voorzie water, vuilwater en toiletlozing in of rond dit gebouw voor de campers.
Het was een ZEER positief onderhoud en zij zal zeker pleiten in de goede richting bij het gemeentebestuur.
Ik hoop met deze een positieve noot te brengen voor korte verblijven m/d camper aan onze B-kust. Langere verblijven... daar er zijn campings voor.
Dromen van weken verblijven op parkings... vergeet het.
Wanneer 1 kustgemeente een goed georganiseerde parkingplaats aanbiedt, dan volgen anderen ook, want camperbezitters zijn levensgenieters die consumeren en dat weten zij ook.
Met mijn welgemeende campergroetjes..... en reacties.


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 16 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling