CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 10 mei 2024 05:48

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: overnachten aan surfvijver Nieuwpoort
BerichtGeplaatst: 31 jul 2006 21:53 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 nov 2004 22:59
Berichten: 78
Woonplaats: Merelbeke
Met het weekend van 21 juli zijn we naar de plas in nieuwpoort (overkant van kompascaming) gegaan. Bij aankomst kwam onze gebuur die daar stond ons vertellen dat de politie controle deed en dat er niet meer mocht overnacht worden. Hij toonde me een document (copy) dat de politie uitgedeeld had. Slechts 2 campers waren blijven staan de vorigen nacht. (en nu lachten geblazen) Het document was een copy van een copy van een copy (moeilijk leesbaar dus) nog getijpt met een tijpmachiene. daterend van de gemeenteraadzitting van het jaar 1989. Dat de gemeenteraad beslist had dat er in de stad nieuwpoort niet meer mocht overnacht worden op de openbare weg in een campeervoertuig en aanverwanten. Wat raad je, 10min. later staat den agent aan ons deur met de nodige uitleg. Ik heb hem het volgende verteld : meneer de agent, gij moet uw werk doen, maar zonder u smaat te willen toebrengen wil ik het volgende kwijt. 1) dat papiertje is van geen tel op dit grondgebied. 2 U bent van de stad Nieuwpoort. 3 dit is een provincieweg en volgens mijn weten heeft de stad hier weinig te zeggen, 4 een tijd geleden had de stad hier borden geplaatst om het overnachten te verbieden,wat niet hun bevoegdheid was (ze hebben de borden moeten weghalen). Ik heb hem ook gevraagd wat de boee was indien ik bleef staan. Antwoord van den agent : kweetnie kheb nog nooit een boete uitgescheven voor zoiets. Alléé het heeft toch 20 min. geduurt ons gesprek. Op zeker ogenblik heeft hij me verteld dat hij zich informeren en als we hem niet meer terugzagen, dat we mochten blijven staan. We hebben hem niet meer weergezien en toch nog een fijn weekend gehad zonder controle of boete. Kheb wel een uurtje nodig gehad om iedereen die daar stond op de hoogte te brengen. Leuk hé


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 14 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling