CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 08 mei 2024 16:23

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fontaine de vaucluse
BerichtGeplaatst: 10 sep 2014 15:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jan 2011 21:55
Berichten: 7532
Woonplaats: berlaar
Ik wil jullie even melden dat de oude cp weg is , in mijn nieuwe boek staat ze nog vermeld daarom dat ik het jullie langst deze weg toch wel wil melden .
Ik kan geen cord door geven daar mijn gps niet mee wil , maar het is makkelijk te vinden volg gewoon de pijlen van camping die vlak naast de cp ligt , of met andere woorden je rijd gewoon door het centrum over het brugje en je volgt tot je ze rechts ziet liggen .
Nu betaal je voor 24 uur 10.60 euro , en ik moet erbij vermelden dat het niet simpel is om binnen te komen , eerste moet je je aan een bord aanmelden , daar vragen ze je tel , naam ,adres enz , dan moet je je bankkaart gebruiken en als je dan zoveel pech hebt als wij dan geef je je aan om 15.00 uur en krijg je de dag nadien om 10.00 uur dat je binnen mag #-o
gelukkig was er een vriendelijke Fransman die ons erop wees dat de camping daarnaast maar 1.40 euro meer vraagt , dus wij naar de camping en jep we zitten hier zalig , ze heeft er zelfs voor gezorgd dat we water konden nemen en lozen , en je hebt gratis wifi en douches .

_________________
Forumtips klik hier


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 2 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling