CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 20:46

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Puy du Fou
BerichtGeplaatst: 20 mei 2017 09:53 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 14 jan 2014 13:44
Berichten: 5
Woonplaats: Oostende
Onlangs waren we voor een 2-tal weken op toer in Frankrijk en eindelijk zijn we dan eens naar Puy du Fou geweest.
Mannekes, echt de moeite waard, geen wonder dat Puy du Fou is uitgeroepen tot één van de mooiste en beste pretparken ter wereld.
Bovendien hebben ze daar ook een mooie camperplaats ( 7 euro per nacht ) op amper 5 minuten wandelen van de hoofdingang , s'morgens kan je er zelfs je stokbroodje ophalen , verder alle faciliteiten , water lozen , wc ledigen en water nemen voor 2 euro .
Kotrom een stop meer dan waard als je richting Bretagne of Charente Maritieme trekt.
Wij zouden met 4 vertrekken maar door omstandigheden zijn enkel mijn vrouw en ikzelf vertrokken op reis, zodoende heb ik nu nog 2 ingangsticketten voor 2 dagen over geldig voor volwassenen vanaf 14 jaar.
Normale prijs voor 1 ticket is 60 euro .
Moest er iemand plannen hebben om deze zomer richting Puy du Fou te gaan ............de 2 tickets mogen weg voor 40 euro per stuk of elk aanneembaar bod ( een koopje dus ) , de tickets zijn geldig tot 24/09/2017 . Stuur mij gerust een Pb :)


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 2 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling