CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 10:59

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Poging inbraak - A71
BerichtGeplaatst: 08 apr 2018 12:57 
Offline
Starter
Starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 mei 2016 10:10
Berichten: 33
Woonplaats: Lede (B)
Op zaterdagmorgen 31 maart 2018 omstreeks 4u30 ben ik langs autosnelweg A71 op de parking ‘Chaumont-sur-Tharonne (F-41600) gestopt, om even te rusten op mijn bed.
Na ongeveer 50 minuten (om 5u20) ging plots de binnenverlichting aan in het midden boven het stuurgedeelte en hoorde een getrek aan de bestuurdersdeur.. gelukkig had ik de extra beveiligde HeoSafe slotjes vastgedraaid. Ben opgestaan en heb direct de verduisteringsgordijn aan bestuurderszijde geopend en heel hard geroepen ‘et alors’.

Stond oog in oog met de inbreker van vreemde origine, langs de camper stonden nog twee andere personen te wachten. Dit kon ik opmerken via de linkse buitenspiegel.
Ze zijn onmiddellijk gaan lopen tussen de overige campers, die er stonden.

Van de extra adrenaline had ik terug energie om mijn tripje verder te zetten.
Bij daglicht heb ik de schade bekeken aan de bestuurdersdeur en ze hebben met een platte schroevendraaier onderaan het slot een inkeping geslaan.

Na enkele kilometers moest ik veranderen van snelweg naar A20, daar stond voor het tolpoortje een Peugeot 207 stil met 4 personen van vreemde origine aan boord.
Toen ik naar het tolpoortje reed, kwam het voertuig achter me staan, alsof het mijn aanhangwagen was. Door de automatische tolbadge (Area) ging de slagboom snel omhoog, maar de wagen reed mee door achter me, waardoor er een luide alarmbel afging.

_________________
Carpe diem !!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 24 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: googoobookings


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling