CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 30 apr 2024 06:02

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mauriennevallei : staanplaatsen
BerichtGeplaatst: 11 jan 2005 22:10 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 nov 2004 12:57
Berichten: 448
Woonplaats: Wilrijk
Buss ik heb juist gelezen dat je terug naar de Mauriennevallei vertrekt. Ik moet U hartelijk bedanken voor uw tip. Het is ons héééél goed meegevallen. De prijs bedraagt inderdaad nog steeds 72 EURO. Heel de week hadden we stralend weer. Alleen de sneeuw moet dringend bijgevuld worden. Op sommige afdalingen kwam er zand en steentjes tevoorschijn. Maar alle pistes waren praktisch open. Wij zijn vertrokken in La Norma (helemaal geen aanrader, koud gebied, beperkt, wel grote parking) daarna het ons al bekende Valloire waar we in het centrum om 20 u. bezoek kregen van de politie die ons vriendelijke verzocht om ons 's morgens tegen 8 u. te verplaatsen. Wij hebben ons richting La Verney gezet. Ik heb gezien dat je in La Verney kunt overnachten aan de lift. Onze derde bestemming was Les Karellis. Dit vond ik een ontdekking. Rustig. Mooie pistes. Kleinschalig. Perfecte parking. Een sanitair gebouw waar je zelfs water kan nemen. Daarna reden we richting La Toussuire. Waar nu een bord staat "camping car reglementéé". Info genomen op de toeristische dienst dien ons mededeelden dat je wel mag stationeren tijdens de dag maar 's avonds absoluut niet meer mag overnachten. Wij zijn dan maar naar caravanneige "Le Col" getrokken. We werden er ontvangen door een heel vriendelijk, gastvrij echtpaar. Zij beschikken dagelijks over een navette naar La Toussuire. De prijs bedroeg 10,30 EURO. Douche's, ski- en skibottenkast, broodservice inbegrepen. Daarom verbleven we daar 2 dagen en hebben we in plaats van St-François-Longchamps, Le Corbier bezocht. In Le Corbier kun je volgens mij wel zonder problemen staan op de eerste parking komende van La Toussuire. Wij vonden Le Corbier en La Toussuire het beste van onze eerste safari. En nu nog 4 weken en we zitten in Alta Badia. Welliswaar zonder MH.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling